analytics

vrijdag 5 mei 2023

Een kaart en een kadootje voor 'mijnheertje snor'

Dag bloggers,

Ik heb er even mee gewacht om het op mijn blog te zetten... Maar er is een derde kleinkindje onderweg... We vinden het geweldig en kijken er enorm naar uit... 
En nee, er komt geen geboorteproject aan want het jonge stel gaat alles zelf maken. Dochter Jolien (jongste dochter van mijn man) is 'grafisch vormgever' van beroep en haar vriend Bart kan erg goed tekenen. Dus zijn ze zelf aan de slag gegaan om alles zelf te ontwerpen... 

Maar toen we het nieuws kregen, spraken we af dat ze een dag later terug naar ons zouden komen om het ook aan mijn kinderen kwamen vertellen. Dan had ik meteen tijd om al wel iets voor hen te maken. En dat mocht best toepasselijk zijn... Een kaart om hen te feliciteren was al snel klaar. En bij de kaart, stempelde ik ook een body met de naam: 'mijnheertje snor'. En als je goed naar de foto's kijkt, zie je meteen waarom! 








6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk nieuws wat zal je trots zijn wat een leuk kaartje gaaf kaartje heb je gemaakt en leuk het rompertje met snor
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Van harte gefeliciteerd, wat ontzettend leuk nieuws.
Enm schattig het kaartje, heel leuk plaatje...en ja meneertje snor dat is duidelijk!!
enne een vlonder, zijn hardhouten planken waar je een klein beetje verhoogde plaats in de tuin mee maakt om lekker op te zitten in de lekker zomermaanden.
bij Merit en Pascal komt er een mooie ronde vlonder!!
Nee geen waterbol, dan lopen ze de hele tijd op en neer naar het toilet..hahaha.

Liefs Annemarie en Merit

Sarah zei

Wat fijn nieuws! Lief die body! Dat zit wel snor! 😂

!neke zei

Mooi nieuws !!!
Geniet ervan
Groeten Ineke

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd! Leuke kaart met romper. Groetjes Anita

GerJanne zei

Oh wat ontzettend mooi! Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws. EN meneertje Snor snap ik ja, hahahhaha!! Wat een leuk rompertje!