analytics

donderdag 5 augustus 2021

elke donderdag een kerstkaart - bingo uitdaging: dennenboom - roze - glitter

Dag bloggers,

Het is zo ver... Nog 1 dagje werken en ik heb nog 2 weekjes vakantie... En die ga ik nu eens heel nuttig in mijn ateljee doorbrengen! Er staat nog niet veel op de agenda en dat ga ik zo houden!!

Nee, geen beestig kaartje op deze kerstkaartdonderdag maar ééntje voor de uitdaging van 52 weeks to Christmas... 

Wat doe je als je een uitdaging krijgt met meerdere keuzes? Ik neem dan de moeilijkste ervan... We kregen een raster met 9 opties, waarvan je er 3 moest uitkiezen die horizontaal, verticaal of diagonaal staan. 
OK, kant is ook niet mijn ding, dat zag ik helemaal niet zitten en heb dat dan ook niet in huis... Maar 'roze' staat ook ver van mijn bed en ik maak zelden uit eigen initiatief kaarten in die kleur, laat staan kerstkaarten... En daarom is dit mijn combo geworden... Ik wou deze kerstboom al lang eens gebruiken en kon hem bij het maken van mijn kaart toch niet vinden zeker? En toch zat hij in mijn map met kerstsnijmallen. Had er gewoon over gekeken... haha!

Op de eerste foto zie je de glitters misschien niet zo goed, maar de stipjes zijn wel degelijk roze glitterpuntjes... en de pailletjes in de kerstboom zorgen ook voor de nodige glitters... Genoeg glitter en geschitter dus... 
Benieuwd naar de andere creaties... Ik doe straks of morgen toch wel een rondje kerstkaarten-spotten... 




Dit is dus de bingo waaruit we moesten kiezen... Ik heb het eerste rijtje naar onder genomen... 

17 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

geweldig leuk deze roze kerstkaart, jij hebt jezelf goed uitgedaagd, knap hoor.
heerlijk vakantie ga er lekker van genieten inderdaad niet te veel plannen, zien hoe het loopt, veel plezier.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

Caroline Cards zei

Een leuke kaart voor de challenge Nancy. Ik ben behoorlijk lang bezig geweest om een geschikt rijtje te kiezen. Roze en glitter vond ik weer te moeilijk...
Geniet van je vakantie!!
groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Schitterende kaart.
xx

Diny zei

Wat een gave kerstboom zo in het roze Nancy.....je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt!
Geniet van je vakantie!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie roze kerstboom heb je gemaakt Nancy, erg mooi met de glitters..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC..en alvast een hele fijn vakantie gewenst, geniet ervan..groetjes Ingrid.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje voor de bingouitdaging Nancy, zo een leuk shakermodelletje en prachtig in die roze kleur...
Dank je wel voor je deelname
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

marijke zei

Nou dat was dus een echte uitdaging voor jou! Ik vind je kaartje leuk,maar ja ik hou van roze! Haha! En ik mis de dierentuinbeesten ,zijn ze op of komt er nog! Ik ben benieuwd! Toch gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Laurespage zei

Ook al was het niet echt je ding, je hebt het eenheden goed vanaf gebracht en een geslaagd kaartje gemaakt.
Groetjes, laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een gave uitwerking van de challenge Nancy, zeker omdat het zo uit je comfortzone lag. Die kerstboom is heel leuk en inderdaad glitter genoeg. Geniet van je vakantie.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Super gedaan hoor met de moeilijkste opdracht. Hij is heel mooi geworden.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

Ik vond deze 3 ook een uitdaging, maar je schudaart is heel leuk geworden.
Tof dat je meedoet aan onze bingo challenge.
Groetjes en geniet van je vakantie
Nancy 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige roze shaker kerstkaart Nancy.
Leuk model kerstboom en de vulling van pailletten staat zo mooi.
Groetjes Antje

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Epie zei

Prachtige schudkaart Nancy , mooi rijtje met glitters in de boom , hartelijk dank voor je bijdrage en tot blogs ...
Groetjes Epie DT52WTC

Jantine zei

Superglitterig kaartje, Nancy! Leuk gedaan met die shaker. En ja, dat je dan over je stans heen kijkt, het is wat, he. Alles riep blijkbaar dat je deze kaart niet wilde maken en hij is er toch gekomen, super!
Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC! Succes.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Prachtige schudkaart met die leuke kerstboom!

groetjes van Ank

Marjolein zei

Wauw, knap hoe je jezelf hebt uitgedaagd. Ik vind de kaart erg vrolijk geworden. Groetjes Marjolein