analytics

vrijdag 26 april 2019

Lisanne

Dag bloggers,

Ben vandaag een keer wat later opgestaan en ik hoor dat Eva al wakker is... Snel mijn blogbericht want anders wil ze weer komen helpen.. Ze doet graag 'typpetyp' op mijn pc en dan gaat het allemaal niet zo snel... haha!!

Ik maakte een tijdje geleden een 'speciale' kaart... Dochter Elise kreeg een geboortekaartje van een vriendin. De papa van Lysanne had het zelf getekend... We vonden het heel speciaal en ik vooral heel moeilijk om het na te maken... Gelukkig kan ik voor de 'specaillekes' steeds terecht bij enkele stempelvriendinnen. Inge van 'in 't Woefke' heeft zelf nogal een grote privé-collectie (en da's dan nog heel zacht uitgedrukt) en zij vond voor mij enkele bijzondere stempels waarmee ik aan de slag kon...
Ik gebruikte brilliance inkt in leuke kleurtjes (die ik zelf heb en niet zo vaak gebruik) en hier het resultaat...
Het was geen gemakkelijke maar ik ben zelf heel tevreden...
Elise was blij verrast en de ouders, die waren in de wolken...
Weer een tevreden klant (euh...dochter) en heel erg tevreden ontvangers... Opdracht geslaagd dus...

Papier: Bazzil
Stempels: weet het merk echt niet... alle info bij 'in 't Woefke'
Inkt: Archival Brilliance
Letters: Marianne Design




3 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, dat heb je prachtig gedaan, geen wonder dat de ouders blij waren ! Groetjes, Enny

Marfien zei

Schitterende lift Nancy, wat zul jij ook blij zijn met de privé collectie van Inge :-)

Sarah zei

Dit is prachtig!! Zowel het orgineel, als jouw versie! Knap!