analytics

dinsdag 22 januari 2019

Happy Birthday

Dag bloggers,

Ik werd wakker iets na 4 en het had (gelukkig) nog niet gesneeuwd... Heb nog een bestelling afgewerkt en ben op tijd klaar geraakt... Snel even mijn blogbericht en ik kan vertrekken... Hopelijk doet het straks niet zo lelijk als die maandag vorige winter en geraken we allemaal mooi weer thuis...

Vandaag laat ik een leuke mannen-verjaardagskaart op jullie los. Vriend Yves was jarig en kreeg een kaart met zijn 'geitje' op. Hij had vroeger zo'n grijs 2PK-tje waar we goeie herinneringen aan hebben... Dat mocht nog eens terug komen op zijn verjaardagskaart...
En de kleuren... Vond het zelf wel een geslaagde combinatie... Ben vertrokken met de muur en heb er nog een leuke 'vergeten' kleur bij gevonden...

Papier: Bazzil, Action en iets wat al lang in mijn kast lag
Auto: Marianne Design
Tekst: Gummiapan


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Nancy,
Zo leuk die Eend met de stenen achtergrond..
En wat was jij vroeg wakker...

Mariken zei

Stoer! En de kleuren zijn super bij elkaar!

Enny zei

Een heel toffe mannenkaart ! Groetjes, Enny