analytics

woensdag 19 september 2018

op reis

Dag bloggers,

Vandaag is het de dag van de mobiliteit... Bij ons op het werk krijgt iedereen die op een alternatieve manier naar het werk komt, ontbijt. Toen ik hier nog in de buurt werkte, ging ik ook wel eens met de fiets maar nu zit ik al bijna 20 jaar op het hoofdkantoor tegen Brussel en 40 km, de Antwerpse ring en de Boomse Steenweg is geen alternatief om met de fiets te doen... Helaas...
Ik ben een alledaagse filerijder, kan er niks aan doen. Het was niet mijn keuze om zo ver te moeten gaan werken...

Veel beter hadden de ontvangers van dit kaartje het. Zij huurden de mobilhome van vriendin Vera en kregen bij hun vertrek deze kaart. Leuk toch om zo je vakantie te kunnen beginnen?

Papier: Bazzil en Action
Snijmal kadertjes: Die Namics
Stempel: Boekenvoordeel
Houten figuurtjes: uit voorraad


3 opmerkingen:

Margo zei

Hi Nancy,
dus geen ontbijt voor jou vandaag ? Hopelijk krijg je een croissantje en glaasje fruitsap van Dirk :)
Ik moest ook mn eigen ontbijtje kopen vandaag, troost je ... en ik ben wel met de trein, met de auto gaat gewoon niet meer naar Antwerpen, geen leute meer aan !
Je kaartje is helemaal leuk zo voor de vakantiegangers, dan wordt de vakantie inderdaad meteen leuk ingezet !
Hopelijk zorgt de mobiliteitsdag ervoor dat jij vandaag geen file hebt !
Liefs
Margo

Sarah zei

Leuk kaartje. Het verkeer is me wat de laatste tijd...x

Enny zei

Ja, het is erg met het verkeer, ik beklaag jullie... Je kaartje is heel tof, leuk als je zoiets krijgt voor je vakantie ! Groetjes, Enny