analytics

maandag 5 februari 2018

Een kaart en een taart 182 - Abel 4

Dag bloggers,

Wat een koude maandagochtend. Ik ga echt blij zijn dat onze nieuwe ramen er zijn... De verwarming stond al te draaien en het was nog 16° toen ik beneden kwam... Zó koud!! En het gaat er deze week niet op beteren... Brrrr!!

Ook deze week starten we weer met taart en kaart... Abel werd 4 en wou een Frozen-taart maar wel met Sven het rendier... Voor jongens van 4 geen prinsessen hé... En voor Abel maakte ik deze kaart er bij.

Papier: Bazzil
AFbeelding: internet
ingekleurd met copics
Cijfer en Letters: Die Namics
Ijssterren: Els Brigé




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

4 opmerkingen:

Ellen zei

Dat rendier, geweldig zoals het erbij ligt! Prachtige taart weer (bijna zonde om aan te snijden) en een hele mooie bijpassende taart. Kou brrrr, das maaar niks hè?!

Caroline Cards zei

Prachtig dat rendier op die mooie taart. En inderdaad zonde om op te eten! De kaart is erg leuk!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Oh wat knap van Elise! Je moet toch goed in beeldhouwen zijn. Jouw kaart is ook een toppertje, een mooie eenheid.

Margo zei

Oh wat geweldig zeg ! Echt een coole taart ! En de kaart is er schitterend bij ! Bij ons is het binnen ook frisjes, ik heb de thermostaat voorgeprogrammeerd en het ging afgelopen winter wel, toen ik gisteren thuis kwam was het maar 17,8° binnen en dat vond ik al koud, snel even wat omhoog gezet ...
Groetjes
Margo