analytics

dinsdag 14 februari 2017

Valentijn...

Dag bloggers,

We kunnen er niet omheen, het is Valentijn vandaag. En of je nu wel of niet mee doet met het commerciële gedoe, en of je nu beweert dat we elkaar elke dag graag moeten zien (wat uiteraard zo is), een kaartje mag toch wel op deze dag hé?
En dit is dan meteen mijn eerste projectje voor het DT van 'in 't Woefke' van deze maand. Ik heb het even achter gehouden om het vandaag te tonen...

We werken deze maand met spullen van 'Tim Holz' en dat doet mij vooral aan mannenkaarten denken. Daarom dat ik deze vrouwelijke versie wou maken, toch altijd wel een uitdaging om 'out of the box' te gaan, niet?

Voor al het nodige materiaal kan je terecht bij 'in 't Woefke', waar je uiteraard een heel uitgebreid assortiment Tom Holz zal vinden...

Papier: Bazzil
Snijmallen hart en letters: Tim Holz




En weten jullie dat Valentijn niet enkel een feestdag voor verliefden is, we vieren vandaag vooral de vriendschap... Is dat niet mooi?

Tot morgen alweer voor een nieuwe kaart... 

6 opmerkingen:

Rosina zei

Een prachtig valentijnskaartje nancy....ook voor jou een super leuke valentijnsdag...
groetjes Rosina

Ellen zei

Wat een mooie harten op jouw kaart!

GerJanne zei

Mooi zeg!! Heerlijk romantisch in deze kleuren en de harten!
GerJanne

Angelique zei

Sprankelende kaart met de mooie harten. En een mooi idee vind ik dat Valentijnsdag ook voor de vriendschap is.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Dat is prachtig Nancy....net als je kaartje!
Groetjes Diny

Sarah zei

Mooie kaart!