analytics

dinsdag 10 januari 2017

muisjes-nieuwjaar...

Dag bloggers,

Voor diegenen die ongerust zijn... Elise gaat nog wel taarten maken en ik ga er zeker nog kaarten bij maken... De taarten die zij onlangs maakte, had ze al een keer gemaakt en dan kan ik ze moeilijk tonen met alweer dezelfde kaart bij... En af en toe heb ik echt geen tijd om op dat moment een kaart te maken door andere bestellingen... Vandaar dat we even door onze voorraad zitten nu...

Met oudjaarsavond gingen we eten bij Vera, die van de worstenkaart van gisteren. Haar man noemt 'Muys' met zijn achternaam en voor hem maakte ik nog een setje nieuwjaarskaarten die hij naar zijn kinderen, zus en familie kan sturen... Hij stuurt graag muizenkaartjes...

Afbeelding: free digy bij Gerda Steiner
ingekleurd met copics
Tekststans: Memory Box


8 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Geweldig kaartje,
heel leuk met de muisjes ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Nancy Soetaert zei

Leuk.
Wel tof, een veel toepasselijker plaatje zal je niet makkelijk vinden denk ik...
Fijne dag
Nancy

Larissa zei

Hihi, leuk om deze te versturen. Heel toepasselijk met de muisjes.

Larissa zei

Hoi Nancy,
je had inderdaad al een reactie achtergelaten op mijn blog, hij was alleen nog niet goedgekeurd en dan zie je hem zelf dus nog even niet. Ze staan er nu wel op!

Ik vind jouw versie met deze afbeelding erg leuk! Heel toepasselijk (ik werd vroeger muis genoemd door mijn moeder, dus ik heb ook grote liefde voor muisjes).

Liefs,
Larissa

GerJanne zei

hahaha, een muizenkaart! Jij hebt echt gevoel voor humor. Heel leuk!!
GerJanne

Diny zei

Wat een super leuke kaart Nancy!
Groetjes Diny

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! Heel leuk en grappig met de muizen !

Sarah zei

Mooi kaartje!