analytics

donderdag 1 december 2016

kapster op pensioen

Dag bloggers,

Dank voor jullie KKT-kaart-reacties van gisteren. Het is fijn om te lezen dat iedereen zo achter de echte 'zwarte pieten' staat. Er is niks mis mee, heb zelf een 'zwarte schoonzoon' en die vind het maar doodnormaal dat er 'zwart' gezegd wordt... Al die heisa daarrond omdat ooit één Nederlander wat tamtam gemaakt heeft... We begrijpen het niet. Ik ga morgen met mijn vriendin alweer de Nederlandse Sinterklaassfeer opsnuiven in Bergen op Zoom, onze jaarlijkse winkel-uitstap... Super, alhoewel we de laatste jaren toch ook daar minder Sint-sfeer terugvinden...

Vandaag heb ik een leuke vriendinnen-kaart met de dames van Impression Obsession... Een kapster ging met pensioen en of ik voor haar een kaart kon maken... Zeker... Ik wist dat deze stempel bestond en had hem nog niet in mijn bezit... Dus een oproepje bij vriendinnen en ik kon hem lenen van Sandrine... Kaart gemaakt, klant tevreden... Een dag later kom ik bij Inge van 'in 't Woefke' waar ik steeds wat opzij heb liggen. Ik doe mijn lade open en wat ligt daar? De kappers-stempel van IO. Was helemaal vergeten dat Inge hem pas binnen had gekregen en dat ik hem al opzij had laten leggen... Grappig toch?

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Impression Obsession
ingekleurd met copics
Tekststempel: Different Colors (denk ik)



3 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een leuke en toepasselijke kaart voor een kapster die met pensioen gaat. Wel stug van dat stempel :-)

Angelique zei

Supertoepasselijke stempel voor een kapster, grappig van die stempel. Geweldige leuk die doosjes voor het KKT en helemaal met je eens, zwarte piet moet zwarte piet blijven.
De kaartjes met versierde letters zijn geweldig, zeker die muisjes zijn leuk. Heb jij de muisjes er los bij gestempeld of is het één stempeltje.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Angelique,
Het zijn allebei zo'n alfabetstempels met de muisjes en de konijntjes er ineens bij. Naar het schijnt heeft Martina dit ook met beertjes, maar dat heb ik zelf nooit gezien...

Dank voor jouw reactie!

Liefs,
Nancy