analytics

woensdag 2 november 2016

Halloween

Dag bloggers,

Een feestdag in 't midden van de week is steeds raar. Dan sta je de dag daarna op met een maandaggevoel... Maar de taart van maandag kregen jullie deze week op dinsdag, dus is het niet abnormaal dat ik met mijn dagen in de knoop lig zeker...

Halloween mag dan wel voorbij zijn, maar ik heb nog twee verjaardagskaarten te tonen... Omdat ze een beetje gelijkend zijn, geef ik ze maar meteen allebei mee...

De eerste was voor Inge van 'in 't Woefke'. Zij is een echte Halloween-fan, dus elke eerste Halloweenkaart van 't jaar die ik maak (vaak ook de enige) gaat naar haar...
De tweede voor de papa van een collega, die op Halloween jarig is, dus ik kon ze niet vroeger tonen.

Papier: Bazzil
Snijmal kaart Elisabeth Craft designs
Stempel kat: Arts Impressions
ingekleurd met copics
Letters, pompoenen en vleermuizen: Memory Box






9 opmerkingen:

Margo zei

Ze zijn echt heel erg leuk !
Groetjes
Margo

Anoniem zei

Gaafff!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sarah zei

Wat zij ze leuk!!

GerJanne zei

Heel mooi gedaan! Ik dacht even dat ik eenfotootje van Martine zag in de zijbalk. Maar het is woensdag en geen maandag....;-)
Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

helemaal leuk gedaan ! mooi resultaat en ja hoor... voor alle duidelijkheid, het is woensdag =)
grtjs,martina
x

!neke zei

Helemaal goed deze kaarten !
Echt halloween !!!

Rosina zei

2 schitterende kaartjes Nancy...zo leuk in deze halloweenstijl...

groetjes Rosina

Anoniem zei

Ben ook geen halloweenfan, maar die kaartjes zijn echt wel de max ;-)

Enny zei

Wauw, 2 prachtige kaarten, heel mooi model en prachtig versierd ! Groetjes, Enny