analytics

vrijdag 30 september 2016

Geboortekader voor Lili

Dag bloggers,

Welkom aan mijn nieuwe volger Danielle, doordat er geen fotoke kwam, duurde het even voor ik je naam vond, maar zie hier... Ik neem aan dat je me gevonden hebt via het KKT en zal dus regelmatig ook eens bij jou op bezoek komen... Hoperlijk vind je hier wat inspiratie, je mag het altijd laten weten hoor!!!

Vrijdag alweer en naar goede gewoonte krijgen jullie dan een geboorteprojectje te zien...
Lili werd een poosje geleden geboren en haar tante en nonkel wilden voor haar een leuk kadootje... Deze kader stond eerst bij de doopsuiker, maar zal zeker een leuk plaatsje in de kinderkamer krijgen...
Op de tweede foto zien jullie het geboortekaartje dat mij inspireerde...

Ik wens jullie allemaal een super leuk en creatief weekend toe... Ik zal hier eens beginnen in mijn ateljee, lekker veel bestellingen maken...

3d-Kader: Ikea
Achtergrondpapier: Action
Cirkelmal: Spellbinders
Cijfers en letters: Memory Box



8 opmerkingen:

Danielle zei

Ik vond je blog inderdaad via het KKT Nancy :-) Dit is een super leuk idee!! Weer eens wat anders dan een kaartje om te geven en erg leuk voor een babykamertje. Ik ga 'm onthouden! Alvast fijn weekend :-)

Anoniem zei

Leuk cadeautje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

mooi en leuk ! geslaagd alweer,
grtjs,martina
x

Mariken zei

Wat een mooi en origineel lijstje, echt een pronkstukje! Fijn weekend!

Eveline zei

Leuk lijstje geworden.

Sarah zei

Heel mooi!!

Enny zei

Dat is weer prachtig gedaan Nancy, een supertof geschenk ! Groetjes, Enny

Monique zei

Heel origineel en knap gedaan!