analytics

maandag 30 mei 2016

Een kaart en een taart 101 - Zoë

Dag bloggers,

Welkom aan mijn nieuwe volger 'bolletjelucky'... Als jij ook een blog zou hebben, laat het me gerust weten, dan kom ik vast ook bij jou kijken...

Wat toon je nu nadat je zo'n bom van een taart liet zien... iets heel anders natuurlijk... Want aan dit tempo konden we niet verder gaan...

Zoë deed haar eerste communie. Ik mocht de uitnodigingen en fotokaartjes voor haar feest maken, Elise de taart...
De mama van Zoë vond het een geweldig idee dat we alles bij elkaar konden laten passen... En nog meer, we namen deze keer het communiekleedje van Zoë als inspiratie... Kijk en geniet...

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Bloemen: X-cut


De felicitatiekaart die ik voor Zoë maakte. 


Detail van de taart... 


Links de uitnodiging, rechts het fotokaartje...


Hier Zoë met mama, papa en haar taart... 
Kijk  naar het jurkje en zoek de gelijkenissen...


Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lief setje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nancy Soetaert zei

missie weer erg geslaagd Nancy!
groetjes, Nancy

Miranda K zei

PRACHTIG!! groeten miranda k

Anneke zei

Heel erg leuk!! Groetjes Anneke

Rosina zei

Wat een mooie taart heeft Elise weer gemaakt voor het communiekantje...en je schitterende bijpassende kaartjes zijn ook zoooooo leuk...KNAP gedaan samen...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Oh wat gaaf weer! En de kaart en de taart. Echt super gedaan. Zijn jullie al bekend in België? Dat kan niet uitblijven!
GerJanne

annie zei

Knap gedaan !!!
Groetjes, Annie