analytics

donderdag 26 november 2015

Rouwkaart

Dag bloggers,

Dank voor de vele reacties op de KKT-kaart van gisteren. Da's echt fijn om te lezen.

Vanaf maandag begin ik met het posten van mijn kerstprojecten, kwestie van jullie wat kerst-inspiratie te geven hé... Maar vandaag eerst nog wat anders...

Onlangs namen we afscheid van iemand van onze vereniging. Als ik een rouwkaart voor een man moet maken, gebruik ik al eens gemakkelijk kurk.
Deze mal was dan ook heel geschikt, daar de man ik kwestie hield van de natuur, en bomen in het algemeen. Zo ontstond deze rouwkaart...

Papier: Bazzil
Kurk
Snijmal: Memory Box
Lint uit voorraad


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Bijzonder...!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

jawel hoor, mooi, sereen, kan best
grtjs,martina
x

Margo zei

Nooit leuk Nancy ! Maar een erg stijlvolle kaart !
Ik kijk al uit naar je kerstkaarten !
Groetjes
Margo

Angelique zei

Mooi, een persoonlijke rouwkaart geïnspireerd op de persoon zelf. Heel bijzonder.
Lieve groetjes Angelique

Louise zei

Vindt het zulke moeilijke kaarten om te maken, maar deze is echt mooi en stijlvol, en vindt het gebruik van kurk een goed idee!
Ben benieuwd naar je Kerstkaarten!


gr.LOuise