analytics

vrijdag 17 juli 2015

Een kaart en een stoeltje 1 - Kado voor Rik

Hallo allemaal,

Als afsluiter van deze week kan ik jullie met de nodige trots een heel nieuwe creatie tonen... Hiervoor heb ik wel de hulp van manlief ingeroepen...
Rik's ouders hadden me uitgenodigd op de babyborrel. Ik wou heel graag de geboortekaarten bij hen in de kliniek gaan afleveren, maar omdat ik die dag naar de beurs in Nijkerk vertrok, is dit niet gelukt... Daarna was ik nog steeds niet op bezoek kunnen gaan, en daarom vonden we de babyborrel de ideale gelegenheid om 'prins Rik' te gaan bewonderen...

Daarom wou ik toch heel graag een persoonlijk kadootje mee nemen.
Van Ivan, mijn kapper kreeg ik enkele maanden geleden een stoeltje... omdat hij het had gekocht van een mini-onderneming en omdat mijn man en ikzelf wel creatief genoeg waren om er 'iets' mee te doen...
Manlief heeft het stoeltje vakkundig voor me nagemaakt, zoonlief heeft het geprimerd en achteraf ook nog geschilderd en ikzelf deed de afwerking en schilderde zijn naam er op en enkele kroontjes... We lieten de kleur verf mengen naar het papier van de geboortekaartjes...

Het resultaat... een schot in de roos... helemaal in de gepaste kleuren voor de babykamer van Rik...
Wij best tevreden over het resultaat en de ouders helemaal in de wolken...

Zal ik dan nu snel het resultaat tonen? Het pakketje dat er aan hangt, zijn de wimpels die ik gisteren toonde...







5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo jong en al zo verwend met zoveel moois...:-), dit is klasse!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Veerle - A colored mind zei

Tuurlijk is dit een schot in de roos, super leuk cadeau en ook helemaal in het thema, echt leuk!

martina's kaartjes zei

gewoonweg schitterend ! zal wel zijn dat ze daar blij mee waren
grtjs,martina
x

Marijke zei

Helemaal super, wat een leuk stoeltje en ook wat een mooie kaarten horen daarbij. Hebben jullie allemaal super gedaan hoor! Groetjes Marijke.

Sarah zei

Geweldig ! Die jongen wordt echt als een prinsje verwend ! Liefs ☆ Sarah ☆