analytics

dinsdag 21 oktober 2014

egeltje

Vandaag een herfstkaartje... Dit lieve egeltje is van Marianne en momenteel toch wel één van mijn favorietjes...
Het kan dan zowel voor kinderkaarten, als voor volwassenen en binnenkort zal je het zelfs op mijn kerstkaarten tegenkomen...

Egeltje en paddenstoelen: Marianne design
Omslag: AZZA
Stempel: Joy
mal tekst: X-cut


Aan iedereen die gisteren al haar stem heeft uitgebracht voor Elise, een welgemeende dank. Elise staat momenteel op kop in de bakwedstrijd van Dr Oetker, maar er is nog een Elise die haar aan het volgen is en op de tweede plaats staat...
Aan iedereen die nog graag wil stemmen, hier is de link nog een keer:
Je mag altijd een reactie nalaten, zodat ze weet wie er allemaal voor haar geklikt heeft!! Je moet er wel een FB-profiel voor hebben, anders gaat het niet... 

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een hele leuke en lieve kaart ! succes met het bakverhaal (sorry, geen FB bij mij, misschien via de dochters;.. ik kijk wel effe vanavond)
liefs, martina
x

Anoniem zei

Leuk ideetje kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Kaartenkraam zei

Leuke kaart, het egeltje is inderdaad heel schattig en voor allerlei soorten kaarten te gebruiken!

groetjes van Ank

Erica ♥ zei


Wat een te gek kaartje, leuk gedaan ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Rosina zei

Heel lief kaartje Nancy....zo leuk met dat egeltje....
en ik heb zojuist gestemd op Elise haar cupcakes hoor....ze had nu 145 stemmen en de 2e 140...tot wanneer is het stemmen??

groetjes Rosina