analytics

woensdag 6 augustus 2014

Alexander

Hier is de kaart waarmee ik bezig was, toen ik snel de vorige er tussendoor moest maken...
Alexander was geboren en ik wou ook voor hem een kaart naar voorbeeld van zijn geboortekaartje maken...
Maar wat doe je als er enkel een foto op staat... en enkele kleine blauwe sterretjes...
Ook hiervoor kwam deze geweldige MemoryBox mal van pas... En zie je waar ik hem heb laten aansluiten? Als je heel erg nauwkeurig kan werken, zie je er niets van... Een super mal om lange stroken mee te maken...

De papa, mijn baas, was er alvast mee in de wolken... Hij vermoedde dat 'zijn madam' het ook wel super zou vinden...

Papier: Bazzil
Letters en border= Memory Box




2 opmerkingen:

Diny zei

Dat heb je goed opgelost Nancy....het is een leuk kaartje geworden!

Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

hey nancy, dat jij de mal nauwkeurig aaneen kan sluiten, verbaast met niks :)
en nee hoor, niet om 12 uit m'n bed, zelfs hier, houden we een vrij correcte dagindeling aan, voor 10 uur uit bed (ongeveer iedereen), middag en avonden tot 23 uur, dus dat lukt wel. de 12 uur van het kkt was om iedereen eens een kans te geven, wie weet gaat de volgende oproep voor vroege vogels zijn.... wie weet ?
een hele leuke kaart voor Alexander (ocharme als hij zijn naam in het 1ste gaat moeten leren schrijven, ik hoop dat zijn achternaam kort is...)
grtjs,martina
x