analytics

maandag 7 juli 2014

een kaart en een taart 18

Voor de geboorte van Julie maakte ik ook een felicitatiekaart. Dochters Elise en Jentel bakten cupcakes.
Ik heb er daarna mee geëxperimenteerd. Heb zelf een stempelkussen gemaakt met kleurstof voor voedingswaren en dit op de suikerpasta gestempeld...
Een geslaagd experiment wat eveneens met veel enthousiasme onthaald werd... En ook deze passen weer helemaal in het thema...

Papier: Bazzil
Snijmallen: Spellbinders
Letters: Memory Box
Stempel: Artemio

Suikerpasta
Kleurstof voor voedingswaren





3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ook dit is, super gedaan ! kan me voorstellen dat de kersverse ouders toch wel erg tevreden mogen zijn, want zo'n 'pakketje' krijgen ze denk ik in geen enkele suikerbonenwinkel ! maar, ik kan me ook voorstellen dat jij even geen groen kunt zien hahahaha
mooi gedaan
straks effe naar brecht voor bespreking =(
gtjs,martina
x

annie zei

Wat een mooi project !!! Daar zul je inderdaad wel even mee bezig geweest zijn maar het resultaat mag er zijn !
Groetjes, Annie

Erica ♥ zei

Wat gaaf gedaan zeg, ziet er heel leuk uit ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}