analytics

maandag 23 december 2013

tafeldecoratie

Voor het designteam van 'in 't Woefke', maakte ik voor de kerstdagen nog een tafeldecoratie.
De menukaart blijft goed staan door het kaarsendoosje dat er tegenaan kleeft… Ik zou toch niet aanraden om de kaars aan te steken zo dicht tegen het papier…
Een label over een fles en een doosje in bijpassende kleuren maken je tafeldecoratie compleet…
In het doosje kan je snoepjes of 3 theelichtjes in stoppen. Zo’n klein geschenkje op het bord is wel leuk voor de gasten…

Papier: Bazzil – Candy Bar en Peanut Cluster  
Embnossingpoeder: WOW Silver Bells
Stempel: Obsession Impressions
Lintje en kaars uit voorraad


 Op de detailfoto, die niet super scherp is, kan je toch zien hoe het mooie embossingpoeder van WOW glittert… Je moet maar een keer bij Inge komen kijken om  het effect te zien…




Ik wens ieder van jullie alvast heel sfeervolle kerstdagen!

En zij die tijd hebben, maak er een knutselgezellige kerstvakantie van!! Dat probeer ik ook te doen, zodat jullie binnenkort weer meer projectjes van me te zien krijgen…  

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige serie Nancy!
Het geheel ziet er chique uit hoor!

Groetjes en fijne kerstdagen,
Diny

Crealin zei

Heel mooi setje en je hebt helemaal gelijk dat het in 't echt nog beter tot zijn recht komt, dan schittert het zo mooi!
Fijne Kerst :-)

Lins x