analytics

maandag 4 maart 2013

mama

Welkom aan mijn nieuwe volger, Louise!

Op de vraag of ik stil gevallen ben, heb ik twee antwoorden:
1. Nee, helemaal niet, ik barst van de ideeën, heb al super veel nieuwe ontwerpen klaar, maar kan ze nog niet allemaal tonen... Verder heb ik tijd te kort om alles wat in mijn hoofd zit, in papier om te zetten...
2. Sinds een week ligt mijn mama in de kliniek en ik moet mijn tijd nu verdelen tussen werk, kliniekbezoeken, theater (we zijn nog volop bezig met Assepoester, 3 van onze kinderen doen mee en ikzelf doe de reservaties nog steeds) en mijn huishouden...

Dus toen ik vrijdag geen kaart heb gepost, was ik volop met één van bovenstaande zaken bezig...

Hier het kaartje dat ik maakte om mijn mama een beetje troost te bieden. Na een geslaagde (denken we toch, de dokter is nog steeds niet komen bevestigen) tweede operatie afgelopen vrijdag, weet ze nu dat ze niet direct naar huis kan, maar nog enkele weken op revalidatie moet... Wat een tegenvaller. Normaal gezien, als alles goed verlopen was, zou ze vorige week maandag of dinsdag al naar huis gemogen hebben... Ze is vorige week zaterdag lelijk gevallen met twee knie-operaties als gevolg...

Hier dus haar troost-kaartje...


6 opmerkingen:

Louise zei

Dank je wel Nancy!.

Wat naar zeg voor je moeder,zo zie je maar een ongeluk ziet in een klein hoekje, sterkte voor haar.
Je kaartje voor haar is in ieder geval prachtig geworden, lief uiltje en wat een leuke tekst!.

gr.LOuise

Nelleke zei

Wat een lief kaartje en beterschap voor je moeder. gr, nelleke

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Carina zei

tof kaartje en je moeder zal er blij mee zijn en zal zeker een beetje troost zijn ,veel beterschap!
groetjes Carina

Dora zei

mooie kaart gemaakt voor je moeder.
wat erg...twee knieoperaties tot gevolg bij je moeder.
dan ben je inderdaad even ergens anders druk bezig! veel succes en sterkte voor je moeder en jezelf.
groetjes

Rosina zei

Heel mooi kaartje voor je moeder Nancy...lief uiltje ...
beterschap met haar hé...
groetjes Rosina