analytics

maandag 10 december 2012

zwart en goud...

De tweed"e week van de advent is begonnen, dus is het hoog tijd om kerstkaarten te posten. Deze week toon ik mijn zwart-goud-zilver combinaties.. Allemaal kerstkaarten naar voorbeeld van de workshop die ik enkele weken geleden bij Inge volgde...
Het zijn niet de kaarten die ik bij haar maakte, maar afleidingen 'naar voorbeeld van'...

Hier een eerste... Achtergrond goud geĆ«mbost, tekst ook... Bij Inge  gebruikten we kleefletters, maar daar heb ik het helemaal niet mee...



11 opmerkingen:

CreaLudus zei

Mooie kaart!Ik heb het meestal niet voor goud maar is prachtig.

chantal zei

wat een stijlvolle kaart! Prachtig! Liefs Chantal

PIKO hobbyblog zei

Wat een stijlvolle kaart echt heel erg mooi.
Groetjes,
Pia

Nelleke zei

Sjieke kaart hoor..
groetjes, Nelleke

jolanda zei

mooi kaartje

annie zei

Mooi !!! Ik vind dit altijd een geslaagde combinatie en stijlvol.
Groetjes, Annie

Monique zei

Mooi hoor! Zwart en goud matcht prachtig!
grtjs
Monique

Diny zei

Dit is nou zo'n stijlvolle kaart.....heel erg mooi hoor!

Liefs Diny

Carina zei

blijfr toch een mooie kleurencombinatie,knap!!

martina's kaartjes zei

weer een heel erg geslaagde kaart ! mooi gedaan !
vele groetjes van aan de zee,
martina
x

Anita Meijer zei

Wat een mooie chique kaart heb je gemaakt Nancy, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita