analytics

donderdag 27 juli 2023

elke donderdag een kerstkaart - nostalgie - let it snow

Dag bloggers,

Donderdag is en blijft kerstkaartendag en vandaag mag ik gastdesigner zijn op het blog van 52 weeks to Christmas. Ik haalde vorige maand de derde plaats met mijn snel-snel-kerstkaartje. De kerstman stond op een wobble en wiebelde vrolijk heen en weer... 
Dus kreeg ik de uitdaging van deze maand wat vroeger toegestuurd en mocht een kaart maken waarbij ik zelf nostalgisch werd... Welke herrinnering naar Kerst maakt mijn nostalgisch... Goh, er kwamen er verschillende bij me op en wat zeker bleef hangen was de 'witte Kerst' die we vroeger regelmatig hadden. Dat vind ik nog steeds jammer dat dit niet mee zo is... Als er sneeuw valt, is het in januari of februari en dan hoeft het allemaal niet meer zo... Kan het nog wel gezellig vinden voor even maar dan moeten we ook de verkeersellende er bij nemen en dat is niet zo gezellig... 

Maar laat ons nu nog even wegdromen bij de witte winterdorpen die we vroeger kenden met Kerst...




Hier mijn derde-plaats-kaart nog een keer... 




10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesigner kaartje met het leuke dp en de leuke huisjes stans
een leuk maar toch wel lastige opdracht er kome bij mij ook zoveel herinneringen naar boven maar ja welke moet er op de kaart komen ik ben er nog niet uit
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een moi kaartje Nancy, en ja heerlijk sneeuw rond en met kerst...dat zullen we niet veel meer zien, maar we hebben gelukkig de herinneringen.
Fijn dat je GDT wilde zijn...
Liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Ach ja, sneeuw met kerst. Toch is dat volgens mij toen ik klein was ook niet heel vaak gebeurd....wel in de kerstvakantie. Mooie kaart maakte je bij je herinnering!
Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met veel sneeuw Nancy. Leuk dat jouw gedachten terug gaan naar kerstdagen in de sneeuw. Nogmaals gefeliciteerd met je toppertje en dank je wel dat je gast-designer wilde zijn.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Nancy....leuk dat jij ook GD mocht zijn!
Groetjes Diny

marian zei

Ja dat was voeger zo, meestal een witte Kerst. Dat komt niet meer terug denk ik.Maar wel een mooie herinnering. Je hebt er een mooie nostalgische kaart van gemaakt. Ook je kaartjes met de vogeltjes zijn super schattig.
Groetjes van Marian.

Sarah zei

Leuk met het sneeuwlandschap. Zelf heb ik geen enkele herinnering aan een witte kerst. Het zal voor mijn tijd geweest zijn.
Ik vind het wel een leuke opdracht, maar of ik tijd ga vinden dat is iets anders. Lieve groetjes x

Laurespage zei

Leuk Nancy je kaart, zowel het ontwerp als het papier. En ja sneeuw met kerst is mooi, van achter de venster.... sorry maar ik ben geen sneeuw- en wintermens. Maar inderdaad een mooi sneeuwtapijt in de tuin is altijd wel nostalgisch. Groetjes en fijn weekend. Laurette

GerJanne zei

Je hebt helemaal gelijk, hoewel ik me niet veel echt witte kerstdagen kan herinneren. Wel in Jan en feb inderdaad. Je kaart is wel heel leuk gevonden met Let it snow!

Marijke zei

Een mooi kaartje voor de uitdaging Nancy! Inderdaad de sneeuw is ver te zoeken met de kerst! Jammer, vroeger konden we nog sleeën en sneeuwpoppen maken in december! Leuk dat je meedoet als GD bij 52 WTC. Je kerstman is ook een leukerd hoor! Groetjes Marijke.