analytics

maandag 23 januari 2023

Fanny 51

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Hier werd er gisteren nog een klein nieuwjaarsfeestje gehouden. Bomma (mijn eerste schoonmoeder) lag tijdens de feestdagen in de kliniek, dus gingen we er gisteren taart eten en hebben Eva en Noah nog een laatste keer hun nieuwjaarsbrief gelezen. En nu is het aftellen naar het volgende weekend. We gaan weer twee weekends in ons theater doorbrengen. Zoonlief staat op de planken en ik kijk er naar uit, het belooft een mooie productie te worden... 

Dat gepersonaliseerde verjaardagskaarten leuk zijn, merk ik hier zeker want ik krijg hoe langer, hoe meer vraag om deze te maken. En dat vind ik altijd fijn... Deze kaart voor Fanny die 51 werd in december mocht wat feestelijk zijn want december is zowiezo al een feestmaand. Voor haar gebruikte ik dit mooie gouden blingbling papier... En het werd in dank aanvaard door de aanvrager. 

Papier: Bazzil en Aciton
Cijfers en letters: Crealies



2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grote cijfers en de bling bling
spannend hoor weer nieuwe theater producties
groetjes ellen

GerJanne zei

Mooi gedaan Nancy! Tof idee op deze manier! Ga ik zeker onthouden!