analytics

donderdag 15 september 2022

elke donderdag een kerstkaart - winterblues deel 3

Dag bloggers,

Geen lange verhalen vandaag (donderdag is steeds poetsdag), enkel een serie kerstkaartjes... De uitdaging van eind augustus was 'winterblues' en ik maakte een serie van 24 kaartjes. Deze laat ik in 4 keer 6 op jullie los... Hier is de derde reeks. Deze keer met een ander achtergrondpapier, zien jullie het verschil met de 2 vorige reeksen? 



Gisterenavond maakte ik nog een serie rouwkaarten af. Eigenlijk was die eergisteren zo goed als klaar. Maar ik was twee tekststempels kwijt geraakt. Ik gebruikte ze vorig jaar op een workshop en ze waren op één van mijn Misty's blijven plakken... Maar nu waren ze verdwenen. De verpakking met de teksten had ik nog maar de stempels zaten er niet meer in. Na 3 dagen zoeken, heb ik het opgegeven. Gelukkig had Inge van 'in 't Woefke' ze nog op voorraad en ben ik ze na mijn werk snel gaan halen. En zo is de serie helemaal af geraakt... Het zijn er 36, dus we kunnen er weer even tegen. Vandaag moet ik er al 7 mee nemen voor ons zusterbedrijf. Zo gaat het snel natuurlijk... 



13 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Met dit achtergrondpapier heb je ook weer een leuke serie.
Hopelijk ben je niet te snel door je rouwkaarten heen!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi serie kaartjes, zo leuk met allemaal het zelfde dp en labeltjes maar steeds wee andere diertjes en details
veel poest plezier bij ons is donderdag altijd boodschappendag dus dat ga ik zo doen
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat ben jij goed in series maken zeg. ik geef het er na (heel soms 2 ) weer al op , maar het is zo handig die voorraad.
Jammer van de weggeraakte stempel maar gelukkig nog op voorraad bij je Knutselwinkel.
Gezellig dat je vandaag meedoet met een kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

gerrie zei


Ik zie geen verschil met de vorigen Nancy, dat ben ik al weer vergeten.Maar het lijkt me heerlijk om zov eel in vorraad te he bben om te posten. Ze blijven heel leuk. Lieve groetjes, Gerrie.

Claudia's kaartjes zei

mooie kerstkaart
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Diny zei

Ook dit is een hele mooie serie Nancy!
Wat raar dart je de stempels niet meer kon vinden....die komen nog wel ergens tevoorschijn misschien?
Groetjes Diny

PIKO hobbyblog zei

Wat een mooie serie kerstkaarten laat je weer zien.
Groetjes,
Pia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is ook weer een leuke serie om te zien Nancy. Ik ben nooit zo van de series maken dan mis ik de uitdaging. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat weer een leuke serie kerstkaarten met de labels Nancy. Soms is het gewoon heerlijk om een serie kaarten te maken. Heb ik ook al eens gedaan. Lekker alles op maat snijden en dan maar plakken en versieren. Heerlijk ontspannen.
Als ik je vorige post goed las ben je op zaterdag de 11e jarig geweest.
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad? Ik zal het gelijk op de agenda zetten.
Groetjes Antje

Jantine zei

Ook dit is weer een leuke serie, Nancy! En die rouwkaarten gaan snel dan. Ik raak ook wel eens iets kwijt, zo gek, want je zou toch denken dat het in de hobbyruimte blijft, dan kan het toch niet weg zijn? Nou ja, fijn dat ze nog op voorraad waren bij Inge.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Ja, dit ga ik onthouden! Snelle kaarten kunnen evengoed erg leuk zijn!
En dat heb je ook gauw voor elkaar, zoveel rouwkaartjes en dan al 7 kwijt. Geen goed teken, maar fijn dat je er dus genoeg had.

Nancy Soetaert zei

slim om in reeksen te werken, zeker als je nu en dan wat kaartjes kan verkopen. Terwijl je toch alles liggen hebt...
groetjes en fijn weekend
Nancy 52WTC

!neke zei

Geweldige serie !!!
Groeten Ineke
DT52WTC