analytics

vrijdag 24 juni 2022

let's paard-y!

Dag bloggers,

Oh, wat ben ik opgestaan met een fijn gevoel. Na de workshop van gisteren die weer super goed onthaald werd door mijn workshoppers, heb ik vandaag een vrije dag... Niks moet, alles mag... Allee... buiten dat tandartsbezoek vanmiddag, da's wel een moetje... Verder duik ik subiet mijn ateljee in en ga lekker wat kaarten maken... enkele opdrachtjes, een kkt-kaart verzinnen en dan hopelijk nog wat tijd om wat zaken af te werken en mijn nieuwe spullen te gebruiken... 
En om 3u ga ik Eva en Noah van school halen... 

Vandaag laat ik jullie een super grote kaart zien. Niet dat je dit echt ziet op de foto maar jullie moeten me maar geloven. Weet je nog... de twee kaarten die ik maakte voor tweeling Bert en Bart die 50 werden? Wel, die Bert belde mij daarna op... Zijn dochter werd 19 en kreeg een mooi feest. Gewoon omdat dit vorig jaar voor haar 18de verjaardag niet kon. Of ik een hele grote kaart kon maken? Tja... Ik maakte er ooit eentje van 2.10 meter bij 25 cm maar zo groot moest ze ook niet zijn... Ik zei dat mijn papier 30 bij 30 is en dat was goed. En er mochten paarden op staan want daar is zijn dochter dol op... Tja... Ik had wel een paar stempels van paarden maar die zijn hooguit 8 op 6 en daar vul je geen heel blad mee... Dus trok ik naar vriendin Sonja, ja die van 't shoppen van vorige week vrijdag. Die heeft een cameo en wou wel paarden voor mij uitsnijden. Vooraan werd het een groot hoofd en binnenin wat kleine paardjes omdat ik een leuke filmstrip in mijn papierblok had zitten... Vooraan haar naam en binnenin ook grote cijfers omdat er daar nu eenmaal plaats voor was... 
Een grote strik er bij en de leuke tekst, daar kwam ik weer op toen ik met zoon Yannick aan 't overleggen was. Ik kwam hier ineens op, op iets wat hij daarvoor zei en hij vond het jammer dat het niet zijn idee was... Vonden hem wel leuk... 
Nog een grote, passende, feestelijke strik er op en ik was best tevreden over het resultaat. Deze kaart verhuisde via nicht Wendy naar Dendermonde waar de gever en ontvanger ook wonen... 




 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterend kaartje Nancy, geniet van je dag liefs Anita

Femminde zei

Wat een uitdaging!! Maar prima gelukt!! Daar wordt de 19 jarige vast heel blij van.
Fijn dag en weekend!!
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

wat een gave kaart met het paardenthema erop, leuk tekst heb je gebruikt
en ook leuk de diastrip met de paarden binnenin
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Ik ken weinig mensen die zo vrolijk worden van een dag waarop ze naar de tandarts moeten ha ha. Maar je kaart is echt super. Zeker met het hele verhaal erbij want ik had bij de foto's echt niet het idee dat hij zo groot was. Dat zal wel indruk maken! Ik neem aan dat hij niet ook nog in een envelopje moest passen...