analytics

woensdag 29 juni 2022

Kleurenkaartenteam schakel 6 - koningsblauw en magenta - happy summer

Dag bloggers,

Yeeh! Woensdag, laatste woensdag en dus ook weer kleurendag... 
Mijn kaart maakte ik maandag en dinsdag pas... Maandag alles gesneden en gisterenochtend in elkaar gekleefd... Altijd wel spannend als je geen inspiratie hebt! Maar dan haal ik mijn nieuwe spullen er bij en dan vind ik altijd wel iets wat kan dienen... En vandaag is het de flamingo van de zomercollectie van Lawn Fawn die mee mag doen... Ik word gewoon vrolijk van deze kaart in de kleuren van deze maand... Ik voel een workshopke aankomen... haha!! 
Dankjewel Sarah om deze kleurencombo te verzinnen...
En aan iedereen die nu bijna vakantie heeft: een heel fijn verlof gewenst! 


Ik ga straks een kleurenrondje doen! Doen jullie mee? Dit zijn alle deelnemers: 

15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke flamingo en leuke kleurencombinatie ik word er blij van
groetjes ellen

Marfien zei

Tof kaartje Nancy, het magenta past goed bij deze flamingo, leuk!

Margreet zei

Wat een vrolijke kaart, Nancy. Hier word ik helemaal blij van!
xxx Margreet

Diny zei

Wat een schattig kaartje in de KKT kleuren Nancy!
Groetjes Diny

Wilma zei

Wat een MOOI ZOMERS kaartje is dit Nancy.
Liefs Wilma 😀😀😀

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden, geslaagd hoor !
jij was voor de verandering vroeger klaar dan ik hahahahaha
bedankt voor je deelname aan het kleurenkaartenteam
grtjs, Martina

Jantine zei

Wat een gave zomerse kaart, Nancy. Die flamingo is perfect voor deze kleurencombinatie!
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Oh ja die stans past echt super bij deze kleurencombi!! En het magenta blijft nog een maand . Je kan er volgende maand vast ook nog wel wat mee. Tof zomerkaartje zo.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

Kleuren zijn hier ideaal voor. Leuke kaart
Liefs Chantal

Nelleke zei

Dank je voor de goede wensen. Wat een leukerd is dit, prachtig de achtergrond ook. En fijn dat je de flamingo laat zwemmen. Fijne vakantie, Groet, Nelleke

Creatiels zei

Wat een lieve, vrolijke kaart,mooi gedaan
Groetjes en nog een fijne avondEls

GerJanne zei

Ah... wat een leukerd is het!
Gaaf hoe je de golfjes hebt gemaakt!

Nancy Soetaert zei

Superleuke kaart voor het KKT, de flamingo is perfect bij deze kleurencombinatie!
Groetjes uit Texel, waar we al héél veel watervogels zagen, maar geen flamingo's...
Nancy

Henriët zei

Woensdag en donderdag pas na tienen terug van school en toen geen puf meer om te reageren. Dan nu maar een KKT rondje.
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Helemaal zomers. Leuk bedacht!
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Dag Nancy, ik ben heel laat met reageren omdat er eerst de proclamatie van Nomi was, de dag erna vertrok ik enkele dagen naar Duitsland en dan was er een feestje van Jaro en daarna ben ik ziek gevallen, maar hier ben ik dan eindelijk!
Geweldig idee om met mijn kleurenduo deze toffe zomerse kaart te maken, hier wordt je direct vrolijk van. 😉