analytics

vrijdag 22 oktober 2021

Pop-up-bal voor Yoran - 18

Dag bloggers,

Ik heb er lang over nagedacht, had hem al zo lang liggen maar had er nog niet mee bezig geweest... Totdat mijn kaartenmaatjes Martina en Francisca hier waren... Zij hadden hem al wel gemaakt... En toen kwam de inspiratie... En de vraag om een leuke zwart-wit-kaart te maken voor Yoran die 18 jaar werd... En ik mocht helemaal 'mijn ding' doen... Ik ben er wel 3 uur mee bezig geweest maar het resultaat was helemaal naar mijn zin. Ook naar die van de besteller... En de ontvanger vermoedelijk ook...

Voor deze stoere 18-jarige gebruikte ik een heleboel bij elkaar passende designpapieren een tof alfabet en leuke  teksten... 
Alles begon dus met de pop-up-bal van Karen Burniston. De afbeelding van Stamping Bella kleurde ik in met Copics... Een uitdaging om een zwart-witte foto na te bootsen... De grote cijfers van Crealies kwamen ook weer goed van pas... 

Hier zie je alle stappen hoe de kaart eerst dicht en dan open is. 
Ik maakte een grote strook met magneten om de kaart dicht te houden. Als je de kaart zo ziet, de voorkant, staat de 'Happy Birthday' aan de voorkant bovenaan...


Hier is de magneetstrook open en komt zijn naam tevoorschijn...


Als de kaart open gaat, komt de pop-up-bal tevoorschijn



De magneetstrook kan onderaan terug dicht en dan zie je 'Congratulations'


Hier zie je de 'open' kaart nog eens langs alle kanten... Zie je dat de 'Congratulations' tekst in de andere richting staat dan de 'Happy Birthday'?






De plusmama van Yoran die de kaart kwam afhalen zei alvast dat deze lang bewaard zou blijven, mooi toch? 











4 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een bijzondere kaart. Het lijkt bijna magie! Heel tof.
Bedankt voor je reactie. Bij de eekhoorns moest ik ook aan Loes denken. Gisteren zag ik ook de klasgenootjes op ATV, die een album maakten en ik zag de mama en ik moest aan jullie denken, jullie die er zo betrokken bij zijn. Ik als buitenstaander kreeg al tranen in mijn ogen. Veel sterkte xxx

Nicole Parmentier zei

Jhee wat knap!! Ik ben zwaar onder de indruk van dit kaartje Nancy! Prachtig gedaan!!

!neke zei

Super gave kaart !!!!
Groeten Ineke

GerJanne zei

Vernuftig, noem ik dat! Supergaaf model en ik snap dat deze lang bewaard zal blijven. Logisch toch?