analytics

vrijdag 15 oktober 2021

een stoeltje voor Emmanuel

Dag bloggers,

Vandaag nog eens een babyprojectje... Wat heeft het lang geduurd voor jullie er nog te zien kregen... Ik heb nog enkele stoeltjes in wacht om te tonen en daar krijgen jullie vandaag een eerste van... 

Deze was nog eens op vraag van mijn kapper. En voor hem schilder ik graag want hij is het die mij mijn eerste stoeltje bezorgde. Hij kocht er ooit van een schoolproject en gaf ze graag als geboortekado. Nu schilder ik stoeltjes voor hem en kan hij een gepersonaliseerde versie kado geven... Deze ging naar een kasteelheer die samen met zijn vrouw nog een baby kreeg. Het geboortekaartje was wit met een blauw strikje en enkel de naam er op. En laat mij nu toch een mooie satijnen strik gevonden hebben die ik dan op het stoeltje bevestigde. Zo heeft het echt iets heel sjiek zodat het niet misstaat in de babykamer van de kasteelheer en zijn dame... Ja toch? 

Kapper blij, kasteelheer en vrouw ook... Altijd blij om dat te horen!







Geen opmerkingen: