analytics

donderdag 28 mei 2020

zwanger (2)

Dag bloggers,

Wat was het gisteren weer een leuke KKT-dag... Zo veel toffe reacties op mijn kaart, echt fijn...
En het was voor mezelf ook een speciale dag maar daar vertel ik later nog wel over...

Vandaag laat ik jullie nog een tweede zwanger-kaartje zien. De mama in spé moet bijna bevallen dus ik ga vandaag en morgen nog even flink doorwerken aan haar geboortehema... Het is bijna klaar, dus gene stress... eerst nog even mijn strijk doen dan ben ik daar in het weekend vanaf.

Deze kaart werd alvast goed ontvangen want ik kreeg een leuk berichtje achteraf...


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart vind het rood heel mooi.
Groetjes Anita

Rosina zei

Heel mooi zwangerschp kaartjeNancy...Het zullen weer wel een prachtige geboorte creaties zijn die jij gemaakt hebt..
groetjes Rosina

chantal zei

Dit is echt een hele mooie kaart. Leuk dat het bijna af is, gewoonlijk is het last minute en tegen de klok.
Gene stress dus
Liefs Chantal

Nicole Parmentier zei

Wat een bijzonder stansje is dit hè! Prachtig kaartje, ben ook heel benieuwd naar het geboorte thema waar je mee bezig bent. Succes met de strijk, daar ga ik zo ook mee aan de gang en daarna met mijn boek de zon even in!

GerJanne zei

Dat is dan de kroon op je werk, gewoon een leuk berichtje dat de kaart in goede aarde valt.