analytics

dinsdag 15 mei 2018

Loek

Dag bloggers,

Wat is het fijn dat jullie toch met z'n allen blijven volgen zonder dat ik berichten bij jullie achter laat. Sorry daarvoor maar nog even en ik heb terug meer tijd. Ben volop bezig met een 2de geboorteproject en elke vrije minuut ben ik er mee bezig. Baby komt er bijna aan en het moet op tijd klaar geraken. Dank voor jullie begrip...

Een andere baby, Loek werd geboren. En zij kreeg een kaartje van vriendin Monique een leuke felicitatiekaart. Alhoewel... Vond het geen gemakkelijke deze keer tot ik in mijn collectie 'nog nooit gebruikt' deze eekhoorn vond...

Papier: Bazzil
Stempel: Your next stamp
Letters: Kaiser Kraft



2 opmerkingen:

Jantine zei

Kijk, daar kwam die eekhoorn toch mooi van pas. Wat een leuk stempel en wat een mooi felicitatiekaartje!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een gaaf kaartje!
Groetjes Diny