analytics

woensdag 2 mei 2018

Juul 7

Dag bloggers,

Hopelijk hadden jullie gisteren een fijne 1ste mei. Toen ik 's morgens wakker werd en beneden kwam, kwam de geur van verse meiklokjes mij tegemoet. Die had ik dit weekend bij mijn schoonouders in de tuin geplukt. Zalig toch die geur, deed mij terugdenken aan mijn jeugd, toen wij maar al te graag de geur van meiklokjes als eau-de-toilette gebruikten... (voor het patchoulli-tijdperk dan)
Gisteren onverwachts na de middag nog even over-en-weer met 2 dochters naar Bergen op Zoom... Het was super mooi weer en we zijn er wat gaan wandelen en winkelen... Gezellig...

Vandaag terug aan het werk. Zo'n verlofdagje tussendoor maakt de werkweek ineens een stukje korter, zalig toch?

Juul werd 7 en kreeg deze stoere indianenkaart...

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Nellie Snellen
ingekleurd met copics
Cirkelstansen: Die Namics
Cijfers en Letters: Taylored Expressions


4 opmerkingen:

Sarah zei

Toffe kaart!

GerJanne zei

Superleuk met dat achtergrond papier!!

Jantine zei

Wat een mooi en toepasselijk achtergrondpapier bij dit leuke kaartje voor Juul.
Groetjes
Jantine

SylS creaties zei

Leuke kaart!
groetjes,
Syl