analytics

vrijdag 26 mei 2017

een kaart en een stoeltje!

Dag bloggers,

Het is zo ver, ik kan jullie eindelijk nog een keer een stoeltje tonen... En wat voor één... .

Deze maakten mijn man en ik voor Nicola. Het was het tweede kado dat we mee namen naar de babyborrel..
Hiermee kan ik dan ook het hele jeans-thema afsluiten.
Ook voor dit stoeltje bestelde ik 2 extra grote labels met zijn naam.

Ik heb écht van dit thema genoten. Maar tijd om te missen heb ik niet want ben al met volgende projecten bezig... Later meer hierover...

Fijn weekend allemaal!!




6 opmerkingen:

Sarah zei

Heel knap eind resultaat zo alles samen. Op dat harde werken mag je heel trots op zijn! Geniet van het lange zonnige weekend ☺

chantal zei

wauw wat een super resultaat. Allemaal heel knap gedaan
Liefs Chantal

Rosina zei

Heeeeel mooi dit stoeltje met het jeans binnenwerkje erin Nancy...daar zal Nicola veel plezier van gaan hebben...het is wel een mega jeansproject geweest ...met een schitterend resultaat...

groetjes Rosina

Angelique zei

Wat gaaf, heel erg leuk die rode stoel met de jeansbekleding. Was weer een schitterend project.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Wat een gave afronding aan het jeansproject is dit stoeltje! Keileuk. Vooral ook door de grote stoere leren labels met naam.

Jantine zei

Zo gaaf, Nancy! Geweldig. Wat een bijzonder project!
Groetjes,
Jantine