analytics

woensdag 23 november 2016

kleinkind...

Dag bloggers,

Dank voor de leuke reacties op mijn man-man kaart van gisteren. Ja, had echt de opdracht wel graag gekregen, toch nog wel een beetje speciaal zo'n mannen-huwelijk... Was er zelfs graag naartoe gegaan, maar ja, nu ik de kaarten niet maak, ken ik ook de gegevens niet hé?
Och ja, ondertussen ben ik alweer bezig met een gigantisch groot geboorteproject, staat nog in zijn startschoenen, maar het wordt de moeite! Jullie zullen nog een paar maanden geduld moeten hebben...

Vandaag een lief kaartje voor een kleinkind dat geboren werd...

Papier: Bazzil en Bo Bunny
Stempel: Eline (denk ik)
ingekleurd met copics
Tekst: Joy
Touwtje uit voorraad


8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtig kaartje! Het stempeltje is een van de eerste van de reeks Don en Daisy van Marianne Design, niet van Eline.
Fijne dag
nancy

Nancy zei

Dnkjewel Nancy, het zit niet meer in de verpakking en ik heb het al zo lang... Wist het niet goed meer...

martina's kaartjes zei

een lief scheetje ! mooi kaartje
grtjs,martina
x

!neke zei

Echt een leukerd is dit !

Mariken zei

Aah, wat een schatje, zo leuk om te maken hè?!

GerJanne zei

Schattig kaartje en heel leuk met de kralen!
GerJanne

Sarah zei

Deze is lief!

Ellen zei

Wat een lief kaartje!