analytics

woensdag 9 september 2015

Fluo!

Dag bloggers,

Deze maand is een beetje een feestmaand voor mezelf! Heel binnenkort krijg ik een nieuwe voordeur... (figuurlijk dan)
Daarom maakte ik als eerste projectje voor 'in 't Woefke een feestelijke fluo-kaart... Een mens mag al eens zot doen hé?

Daarom voor jullie vandaag deze vrolijke ballonnenkaart... Het is er alvast ééntje dat ik best zelf voor mijn verjaardag zou willen ontvangen! haha!!

Papier: Bazzil
Fluokarton: AVA
Snijmal wolken: Die Namics
Snijmal ballonnen: Die Namics
Touwtjes: Veritas
Lintje uit voorraad


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk met die gekleurde ballonnekes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

ha, ballonnen en wolken, tiens... waar heb ik dat nog gezien ?? Ah ja, op mijn eigen bureau hahahaha ! Heb vorige week ook nog een kaartje gemaakt met ongeveer dezelfde ingrediënten voor het kleurenkaartenteam. Tja, ze is klaar, een leuke kaart dus hahaha !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Unknown zei

Heel tof gedaan, en alvast een gelukkige verjaardag!

Nancy zei

Dag Veritas,
Dit is nu eens een verrassende post op mijn blog. Fijn dat jullie me gevonden hebben, maar nog veel toffer dat jullie een berichtje hebben achter gelaten!!
Liefs,
Nancy (een zeer tevreden klant!)