analytics

dinsdag 8 september 2015

90

Dag bloggers,

Het was fijn om al jullie enthousiaste reacties te lezen aangaande het huwelijk van mijn dochter en de bijhorende projecten. Het was ook heel fijn om hier aan te werken, maar toch zijn we blij dat het allemaal achter de rug is. Het was een heel intense periode.
Dank voor jullie enthousiasme!

Het is natuurlijk niet gemakkelijk om na al dat moois, terug weer gewoon een kaart te plaatsen, het kan door niets meer overtroffen worden, dus starten we vandaag gewoon terug met een gewone kaart...

Een poosje geleden kreeg ik de vraag om een kaart te maken voor een bonneke die 90 werd. Het mocht een kaart zijn in 'bonnekes-kleuren', eenvoudig en zeker niet te veel poespas...
Dan kies ik voor een kaart met de leeftijd en liefst van al, een mooie tekst er op. De besteller was tevreden en bonneke ook...

Papier: Bazzil
Tekst: Stamps
Cijfers: Memory Box
Achtergrond en rand: Memory Box
Cirkels: Spellbinders


5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje in bonnekes kleuren (zou niet weten welke dat dat zouden zijn, maar ja...)
grtjs,martina
x

Diny zei

Prachtig kaartje Nancy....een super leuke tekst!
Groetjes Diny

Rosina zei

Een heel leuk kaartje Nancy...mooie stans en ook de tekst is geweldig...

groetjes Rosina

Sarah zei

Na al jullie harde werken , nu even uitblazen !
Leuk kaartje voor een bonneke. Liefs ☆ Sarah ☆

GerJanne zei

Hoi Nancy,
ik heb met open mond naar de taarten zitten kijken van je dochter, voor je dochter. In een woord: fantastisch!!!
Ik kan me wel indenken dat het allemaal een beetje voelt alsof je in en soort gat valt. Alles voorbij en nu weer in het normale ritme.
Je kaartje is prachtig voor het 90 jarige bonneke (wat een lief woord)
GerJanne