analytics

woensdag 3 juni 2015

Labels

Ik doe het echt niet gouw... een ontwerp van iemand anders pikken en er mijn naam onder zetten. Maar mijn DT-maatje Chris van ons DT-team 'in 't Woefke' heeft mij de kriebels helemaal doorgegeven. Zij zette mij aan tot het maken van deze labels... Ere wie ere toekomt, het ontwerp is van haar en ik mocht ze gewoon copiëren... We hebben dan ook samen demo's gegeven op de beurs in Nijkerk en na die twee dagen van plezier en toch wel hard werken, was ik er helemaal aan verknocht... Ik moest en zou ze ook maken...

Daarom wil ik ze hier nu wel met jullie delen...
De zomerlabels van Chris en toch ook wel ven mezelf...

Papier: fluweelkarton Bazzil
Snijmal label: Spellbinders
Snijmallen: allemaal van Impression Obsession
Stempels: Kittie Kits (Couse a scene)


3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke zomerse tafereeltjes, mooi gedaan
grtjs,martina
x

Stempel er op los by Ilse zei

Super gedaan Nancy.
Liefs
Ilse

Rosina zei

Prachtige labels Nancy...ziet er heel vrolijk uit...

groetjes
Rosina