analytics

dinsdag 28 april 2015

kadobon

Voor het DT-team van 'in 't woefke', maakte ik dit projectje...
Er zijn de laatste tijd zo veel leuke nieuwe dingen binnen gekomen dat het soms moeilijk kiezen is en dat je liefst alles samen op 1 kaart verwerkt.
Dat heb ik dan ook geprobeerd met deze kaart...

Ik gebruikte de ritsmal van Technique Tuesday om de kaart vooraan te openen. Daarop een stempel van hetzelfde merk (het is een hele set die je op de smalle ritsstrook past) Nog een reeds bestaande snijmal van Memory Box voor de bloemen...


Daarop een stempel van hetzelfde merk (het is een hele set die je op de smalle ritsstrook past) Nog een reeds bestaande snijmal van Memory Box voor de bloemen... 




Binnenin een snijmal van IO voor de flapjes waarin een kadobon past. En erboven een stempel uit de nieuwe serie Nederlandse teksten die enkel 'in 't Woefke' te verkrijgen zijn...


Vond dit zelf een leuk idee om voor de vele communie- of huwelijksfeesten te maken...
Overtuigd? Probeer het dan zelf ook eens en laat maar iets weten...



5 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk ! Mooie kleuren. Die rits is gaaf !
Liefs ☆ Sarah ☆

Anoniem zei

Superleuk idee!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Heel mooi je cadeauenvelop nancy....vooral die ritssluiting is super gaaf....

groetjes en een fijne dinsdag nog
Rosina

Kaartenkraam zei

Wat geweldig zeg, die mallen die je hebt gebruikt, waar kun je die kopen?

groetjes van Ank

Renate zei

Super leuk gemaakt.
De ritsmal vind ik echt zó gaaf. Die staat nu met trots boven aan mijn verlanglijst.

-xies- Renate.