analytics

vrijdag 10 april 2015

Art Specially

Dag bloggers,

Ben terug in Blogland... dat wil zeggen... kan terug berichten plaatsen...
Want straks ga ik even naar een ander land - haha!! 
Je kan me dit weekend vinden op de stempelbeurs Art Specially in Nijkerk. 
Aan de stand bij Inge van 'in 't Woefke'. 
We gaan gezellig met ons hele designteam naar Nederland... enkelen bemannen de stand en de anderen lopen er 'gewoon los'... haha!!
Wommelgem komt Nederland even onveilig maken... 

Kom gerust even langs en maak jezelf bekend, zo ontmoeten we elkaar een keer... Wij staan dicht bij de cafetaria en we hebben allemaal een naamkaartje op, je kan me dus wel vinden. 
Benieuwd wie van mijn blogmaatjes langs gaat komen... 

Liefs,
Nancy


Hieronder nog even het bericht van op de blog van 'in 't woefke'...


Dit jaar staan we voor het eerst op een beurs en wel op Art Specially:
Dé beurs voor stempelliefhebbers.
Dit betekent wel dat de winkel gesloten is vanaf do 9 april t.e.m. ma 13 april.

Alles valt stilaan in de plooi, de bestellingen lopen binnen, alles wordt zo langzamerhand ingepakt om mee te nemen. Natuurlijk kunnen we niet alles meenemen, maar dit gaat zeker mee:

Rubbernecker: ook de allerlaatste nieuwe stempels zijn binnen,
Impression Obsession (stempels en mallen),
onze eigen Nederlandstalige tekststempels (en op de beurs stellen we onze 10 nieuwe teksten voor !)
Serendipity stempels,
Scrappapier van Galeria Papieru,
... enz. 

Tijdens de beurs kan je doorlopend bij ons terecht voor 2 demo's:

* Rubbernecker:
Watercolor stempels & Create a Garden sets

* Impression Obsession:
tags met de IO mallen en stempels

Nog even dit: op de beurs is er enkel cash te betalen, pinnen gaat niet.

Wij kijken er naar uit en hopen jullie ook ?!

Inge

4 opmerkingen:

Margo zei

Ik zal er zijn hoor !!!!! Ik kijk er al naar uit ! Nog 1 nachtje slapen !!!!
Tot morgen !
Groetjes
Margo

corryskaart zei

ook ik kom naar de beurs op zondag dus zal uitkijken haha
groetjes corry

Ann zei

Wij zullen er ook zijn!
We zijn keibenieuwd 😃

Rosina zei

Ik wens je heel veel plezier op het stempelevent....heel leuk dat jullie met het designteam samen gaan....Ik zal je helaas niet tegenkomen, wij hebben een ander uitje....helaas ...snik ....snik...

groetjes en een heel fijn weekend
Rosina