analytics

vrijdag 5 december 2014

Sinterklaas kapoentje...

Zal ik eens wat vertellen... vandaag is het mijn jaarlijkse shopdag met vriendin Ils. Elke eerste vrijdag van december kan je ons terug vinden in Bergen op Zoom... We gaan dan de Sintsfeer opsnuiven en voelen ons terug 10 jaar... Toch zalig, winkelen in Nederland terwijl in elke winkel de Sinterklaasliedjes uit de radio komen... Geweldig vinden we dat...

Denk dat ik deze stempelset al kocht in het voorjaar... Ik wou er stevast iets mee maken... En bijna was ik het vergeten... zou zonde geweest zijn...
Er staan ook verschillende leuke tekststempels op, ik gebruikte er nu maar éne...

Maar voor het DT van 'in 't Woefke', maakte ik dit Sinterklaas-kistje... Zakje koekjes met een Sint, zakje pepernoten met Zwarte Piet en een zakje speculaasmannetjes met een schoen er op... Wat raffia en een houten kistje en je hebt een geweldig Sint-kadootje...

Stempels: Joy
ingekleurd met copics
Ronde en vierkante mallen: Spellbinders




1 opmerking:

Rosina zei

Wat een geweldig leuke sinterklaas zakjes....heel fijn om zoiets in je schoen te vinden....
En heel leuk dat je naar Bergen op Zoom gaat winkelen, een 15 km hier vandaan, en ook zal je vast bij mijn dochter Gusta binnen gaan ....zij werkt bij Return Casuals modezaak.....ik heb er woensdag nog gewinkeld...Een leuke hobbywinkel is er ook maar niet in het centrum ......Dietvorst in de Antwerpsestraatweg
Heel veel winkelplezier
Groetjes Rosina