analytics

dinsdag 2 december 2014

advent... boom nr 1

Zondag is de advent begonnen. Voor het DT-team van 'in 't Woefke', maakte ik deze adventsboom.
Manlief maakte de boom en ikzelf de doosjes om er in te hangen. Ik prijs mezelf gelukkig met zo'n handige Harry in huis... Regelmatig krijg ik van die creatieve invallen die ik zelf niet kan uitvoeren en dan staat hij steeds voor me klaar...
De doosjes zijn uitgestanst met de ijskristal-doosjesmal van Memory Box. Nog een extra ijsster vooraan en de cijfers van de kerstbalset van Memory Box er bovenop... De grote sterren zijn van SU.

Ben zelf wel tevreden over het resultaat... Zonde dat ik deze boom nu moet missen, maar jullie kunnen hem allemaal gaan bewonderen in 't Woefke...






4 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een gave boom!! En zeker prettig zo'n handige Harry in huis. Je hebt er veel werk aan gehad, maar het resultaat is prachtig!
Groetjes,
GerJanne

chantal zei

Heb hem mogen bewonderen, echt superknap gevonden. Prachtig geheel. Zit er iets in doosjes ?
Liefs Chantal

corryskaart zei

een erg leuke en mooie adventsoom en jij bent blij met zo handige man in huis
grt corry

Renate zei

Wauwie!!!! Dit is wel ff heel gaaf zeg. Super origineel idee.

-xies- Renate.