analytics

donderdag 12 mei 2011

oproep

Ik hoor regelmatig mensen zeggen dat ze elke dag (of toch regelmatig) mijn blog bezoeken. Da's heel fijn en ik wil jullie hier allemaal voor bedanken! Maar het is nog veel fijner als jullie zo af en toe eens een berichtje achter laten, dan weet ik ook wie er langs komt en wat jullie er van vinden... 't geeft toch een extra stimulans om door te gaan en er elke dag een half uur vroeger voor op te blijven staan... 
Ook als je geen google-acount hebt, kan je een reactie nalaten. Dit in tegenstelling tot de beginperiode. Toen stond er iets fout ingesteld... 
Ben benieuwd... 
Alvast tot morgen... 

3 opmerkingen:

jessica.vanderhoydonc zei

Hallo Nancy ik probeer het een tweede keer. Ik vind jou creaties subliem. Maar ik heb je ook al meerdere keren een vraagje gesteld over het gebruikte materiaal maar telkens "geen respons ontvangen". Nu kan je mij vertellen waar ik de paardenstempel die je gebruikt hebt kan aankopen.
Groetjes, Kris

Els G. zei

Mijn eerste reactie na vele bezoekjes (op blog en make & take bij Elke, enzovoort). Ben ineens volger geworden ook! :-)
groetjes,
Els

Diane zei

Als "volger van Elke" jou gevonden.
Tof allemaal.
We blijven kijken!!


Groeten,
Diane (Mol)