analytics

maandag 23 mei 2011

17

Yannick, mijn jongste wordt 17 vandaag!! Zijn kaart moet ik niet tonen, het is dezelfde als de voetbalkaart van vrijdag, maar dan zonder beterschapswensen... 
Hier een variatie op de kaart waarmee ik enkele weken geleden aan de wedstrijd van Nicole Verkooyen mee deed... Had ook voor Yannick kunnen dienen, als klein manneke was hij ook dol op skaten... Maar ondertussen is hij dat ontgroeid en staat voetbal op nummer 1!
Yannick, doe verder zoals je bezig bent! Ik ben trots op je!! xxx




Even zot gedaan aan 't ontbijt... moet kunnen hé!



6 opmerkingen:

Anoniem zei

heel leuk en je beheerst het inkleuren met copics ook heel goed. De achtergrond is het papier of zelf gestempeld en de stempels waar kan je die kopen?

Groetjes,
Kris

Nancy zei

Hey Kris,
Dank voor uw reactie. Ik zag geen mailadres, daarom maar een reactie via dit kanaal. De achtergrond is een papier dat ik al enkele jaren had liggen en tot nu toe nog niets mee gedaan had. Nu ben ik blij want het past wel bij deze stempels.
Maar je kan het dus niet meer kopen...
Hou mijn blog in de gaten, morgen volgt er nog een derde kaart in deze serie...
Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Hoi Nancy,

wat leuk weer! Stoere jongens/mannenkaart. En een heel leuke achtergrond!

Groetjes,

GerJanne

Els G. zei

Proficiat Yannick!!! Leuke kaart én lekker ontbijt. :-)
Groetjes + xxx-jes voor de jarige,
Els

elke verschooten zei

een dikke proficiat aan Yannick.

dikke kussen

elke

Christine zei

Hallo Nancy,
Proficiat met de verjaardag van je zoon! Gezelligheid troef daar aan de ontbijttafel!!
Kusje
Christine