analytics

dinsdag 22 februari 2011

Pieter

Pieter is een van de baby's die de afgelopen weken geboren zijn. Mijn dochter Caroline ging al babysitten op zijn zusje Amber en nu dus ook op hem. Ik vond de geboortekaart super mooi, dus heb ik me hierdoor laten inspireren voor het maken van een kaart voor hem. 
Pieters papa is garagist en de aankondiging was in dat thema opgesteld. Je kan bij hen niet de vingertjes en teentjes, maar wel de moertjes en boutjes gaan tellen. Daarom ook nog een bijhorend doosje met als inhoud: 10 boutjes en 10 moertjes... 't moet niet altijd even serieus zijn hé? 




De kaart links onder is de geboortekaart en het blikje zijn de suikerbonen van Pieter. Die met de naam op en het doosje maakte ik voor hem. 
Met dank aan Nicole voor het lenen van de autostempeltjes - je kan niet altijd alles in huis hebben hé? Maar daar heb je dan weer je goeie stempelvriendinnen voor! 

Geen opmerkingen: