analytics

donderdag 17 februari 2011

over trollen, koningen, heksen en feeën..

Jaren geleden maakte ik de kledij voor zowat elk kostuumstuk in ons theater... Toen ik terug voltijds ging werken, ben ik daar mee gestopt... Voor 'bange nacht' geraakte niet alles tijdig klaar, dus werd er aan mijn deur geklopt. Ben toch blij dat ik voor deze twee kostuums toch wat tijd heb vrijgemaakt en ben wel tevreden over het resultaat... Wat ook fijn is, alle andere kostuums hangen in onze grote kleedkamer en ook deze keer worden er weer een aantal terug gebruikt. 




Voor dit stuk is ook de grime weer fantastisch... Jullie moeten echt een keertje langs komen om alles life te zien!!
Vanavond is het generale repetitie... spannend!!

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Nancy,
Ik heb al je linken op mijn twitterpagina en op mijn facebook gezet.