Dag bloggers,
Soms loop het allemaal niet zoals je wil... En dan bedoel ik niet met het maken van de kaart... Ik maak regelmatig kaarten voor onze manager. Die woont aan de kust. We kennen ook zijn vrouw goed ondertussen en zij en haar zus zijn fan van mijn kaarten. Zo moesten ze in oktober naar het 10-jarig bestaan van één van hun lievelingsrestaurants in Blankenberge. Die gaven een receptie ter gelegenheid van hun jubileum. En of ik hiervoor een kaart kon maken. Maar omdat de manager een paar dagen verlof had en zij de kaart last-minute bestelden, moest ik ze opsturen zodat ze die konden meenemen.
Ik ging naar de website om te zien welke stijl het restaurant is (het was nogal sjiek naar wat me verteld werd) want dan wil ik toch dat mijn kaart de stijl kan aanhouden zodat ze niet uit de toon valt... En de foto's die ik zag, gaven mij wel inspiratie. (kijk onderaan)
De kaart werd op maandag prior verstuurd zodat ze toch zeker dinsdag zou aankomen. De receptie was op woensdag. En de kaart is donderdag toegekomen. Als je bijna 7€ port op een kaart kleeft om ze prior te versturen, mag ze dan toch wel tijdig aankomen, niet?
Ik was in elk geval blij met het resultaat en zo ook de bestellers. Ze hebben ze dan het weekend na de receptie naar het restaurant gebracht, jammer maar helaas heeft ze haar entree gemist...
Ik liet me inspireren door de open vakken aan de zijwanden van het restaurant. Daar staan een reeks dezelfde potten in...
Uiteraard konden de lichtjes in de kast niet ontbreken. Het knopje zat verscholen rechts onder.
Hieronder een foto van het interieur... De kast met de potten aan de rechterkant.
En dit is het logo van het restuarant. Ik liet de blauwe lijntjes terugkomen op de kaart. En het lettertype is perfect het juiste (stansen van Memory Box)


Geen opmerkingen:
Een reactie posten