analytics

maandag 27 februari 2023

verjaardagskaart voor Martin

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Hier heb ik het rustig gehouden. Sinds donderdag heb ik me in mijn ateljee opgesloten met enkele leuke creatieve resultaten. Die krijgen jullie nog te zien... Ik heb alvast mijn kerstkaarten voor de volgende 4 weken op de planning staan, nog niet allemaal afgewerkt maar de basis ligt klaar. Tja een mens moet vooruitziend zijn, niet? 

Vandaag ga ik terug aan het werk, er zal wel wat op me liggen wachten. 
Maar voor ik vertrek, hebben jullie nog een verjaardagskaart van me te goed. Deze ging vorige maand naar jarige Martin. Een eenvoudige mannenkaart in vrolijke kleuren... Hij was er alvast tevreden mee en de besteller ook...




4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

toffe stoere kaart heb je zo gemaakt !
succes op het werk !
ik ben gisteren en eergisteren al wat gaan 'inwerken', dus zal het vandaag wel meevallen hoop ik...
grtjs, martina

Anita van Deur zei

Gave kaart Nancy!!

Creaellenknutselsite zei

hier ook een fijn weekend gehad, afgelopen zaterdag vast mijn verjaardag gevierd bij mijn ouders
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het leuke dp en de grote letters erop, leuk zijn naam binnen in
groetjes ellen

Francisca zei

Leuke kleuren in deze kaart
Martin zal de kaart zeker leuk vinden

Groetjes,
Francisca