analytics

dinsdag 24 mei 2022

uitschuifkaartje 2/3 - hartjeskaartje

Dag bloggers,

Wat een spannende ochtend... Gisteren hadden we 's avonds nog vergadering in ons theater. Het was laat, veel te laat... Dus lag ik ook laat in mijn bed. En dan kon ik ook niet meteen in slaap geraken... alles bleef nog wat nazinderen... 
Werd ik een uur te laat wakker... Vorige week was de electriciteit uitgevallen in de buurt. En bij het instellen van mijn wekker, had ik mij een uur vergist. Normaal ben ik voor mijn wekker wakker maar vandaag dus niet... 
En dan moet alles plots in versneld tempo gaan... Maar hé, ik heb nog net tijd over om een bericht te plaatsen. En dan vertrek ik naar Wolvertem, ik moet een dagje naar ons hoofdkantoor... Om een hele dag te vergaderen... Maar dan zie ik daar na 2 jaar mijn collega's nog een keer... 't is volgende week alweer twee jaar geleden dat ik terug dichtbij huis ben mogen beginnen werken... Zalig is dat... Dus neem ik dat éne dagje er wel bij...

Vandaag krijgen jullie de tweede kaart van de serie van 3. Vrijdag de laatste van die serie waarschijnlijk, anders maandag... 

Deze is een lieve versie met hartjes. De snijmallenset is nog steeds van Nellie Snellen, die maakte er een hele serie van... 

Papier: Bazzil en Action
Snijmallen kaart: Nellie Snellen




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kiekeboe kaartje Nancy, fijne dag liefs Anita

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart , vind de binnenkant heel verassend .
groetjes Marjan.

Creaellenknutselsite zei

wee zo'n leuke kaart met de leuke hartjes als verrassing binnenin
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

hele leuke kaart...
Nou nou dat is even schrikken bij het wakker worden, gelukkig alles toch nog goed gekomen.
liefs annemarie en Merit