analytics

vrijdag 5 maart 2021

Geboortekader en kaart voor Thomas

Dag bloggers,

Later dan jullie van me gewend zijn maar de hele beneden is al gepoetst en de schoorsteenveger is net de deur uit. Daar zijn we ook al een jaar vanaf... 

Dankjewel voor de hartverwarmende reacties op het overlijden van Loes. Zo veel warmte van mensen die haar niet kenden, doet deugd. We hebben de uitvaart lifestream kunnen volgen en die was zo mooi, zo veel mensen die haar een warm hart toe draagden... Zo veel (bekende) mensen ook die filmpjes met muziekstukken stuurden en die getoond werden. Zelfs het team van 'like me' hadden allemaal een persoonlijke boodschap ingestuurd omdat Loes daar fan van was. En dan de artiesten die een zelfgemaakt liedje zongen... zo persoonlijk. Er was vooral veel liefde te voelen en dat gaan de mama, papa, zus en broer van Loes nog lang nodig hebben om dit verder te kunnen verwerken... 
Ik ga straks nog proberen om bij iedereen langs te gaan die gisteren een reactie nalieten op mijn kaart van 52WTC

En dat overlijden en geboorte dicht bij elkaar liggen, komt ook hier weer voor. Vrijdag is babydag op mijn blog en dan krijgen jullie in de mate van het mogelijke steeds een geboorteprojectje. 

Deze geboortekader is voor een zoontje van een collega van mij. En omdat hij ondertussen werd afgegeven, kan hij ook weer getoond worden. Bij het maken zat ik met een serieus probleem. Ik kan echt niet overweg met aquarel en zoch hiervoor een oplossing. Een bezoekje bij 'in 't Woefke' leverde mij een geweldig blad papier van 'Alexandra Renke' op... Helemaal in de juist kleur. Met de tip van Inge om de gouden vlekken met embossing te maken, kon ik helemaal verder aan de slag. Ik heb het niet gestempeld met een vlekkenstempel. Maar ik had nog Versamarkstiften liggen en bootste zo de vlekken na op mijn kaart en op de kader... Missie geslaagd zou ik zeggen... 

Een reactie hoorde ik nog niet, hoop dat iedereen tevreden was, zowel de afdeling die de kader bestelden als de kersverse ouders van Thomas...:

Kader: Ikea (nieuw model)
Papier: Alexandra Renke
Letters naam: Crafters Companion
Cijfers en letters: Memory Box
Hartje: Memory Box
Embossingpoeder: WAW



Hier met het originele geboortekaartje er bij... 



1 opmerking:

Anita van Deur zei

Vind het prachtig Nancy.
Liefs xx