analytics

vrijdag 19 januari 2018

Hallow... juist ja...

Dag bloggers,

Vrijdag... Yeeh!! Beste dag van de week... Da's mijn me-dagje... Alhoewel, ook niet altijd waar maar op vrijdag doe ik meestal leuke dingen...
Vanmorgen eerst even voor nieuwe steunzolen gaan... Misschien nog een leuke schoenen-solden op de kop tikken?
Daarna ga ik met manlief op jacht naar een nieuwe voordeur (de ramen zijn al beslist, enkel nog even zekerheid over de kleur) en daarna zetten we de zoektocht verder naar tegels en kurk voor de badkamer... Dan moeten we enkel de badkamer nog vastleggen en dan is het aftellen naar de afbraakwerken...
Er komen spannende tijden aan... Zeker als dit nog gecombineerd gaat worden met Eva die vanaf eind februari elke vrijdag naar hier komt, mijn workshops en 2 geboorteprojecten waarmee ik van start ga...
Vervelen gaan we ons niet doen... dat staat nu al vast!

Ik sta wat achter met posten... mag ik jullie nog even mee nemen naar Halloween?
Deze wimpel maakte ik voor Inge van 'in "'t Woefke' die dol is op Halloween en net daarvoor jarig was... Is ze elk jaar trouwens en alhoewel ik zelf niet echt veel met Halloween heb, maak ik dan ook elk jaar steevast een halloweenkaart voor haar. Dit jaar mocht het net iets meer zijn...
Vandaar de nieuwe naam 'HALOWINGE'. Ze vond het best grappig... En vanaf nu kan ze elk jaar deze slinger met Halloween ophangen...
Eigenlijk zie ik nu pas dat ik maar 1 'L' gebruikte... oeps, creatieve vrijheid dus... Maar ja, 2 dezelfde letters naast elkaar, saai toch, niet? Of zal ik haar volgend jaar gewoon een 2de 'L' kado doen? ;o)

Papier: Bazzil
Wimpels en Letters: Punch board We R
Snijmallen:
Pompoenen: Spellbinders
Al de andere: Memory Box
Lint uit voorraad







5 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een grappige tekst, helemaal leuk! Je Halloweenprejectje is gaaf. Geniet van je me-dag, en ook wat rust erin hè, das moeilijk als je zoveel wil...

GerJanne zei

Heel leuk deze slinger! Ik heb er ook niets mee, maar ik zie wel dat je van alles erin verwerkt hebt dat met Halloween te maken heeft. Goed weekend!

Ellen zei

Originele slinger! Misschien toch de ene L nog eens maken ;-) Geslaagde me-dag gehad qua schoenen en badkamer?

Margo zei

Haha wat leuk gevonden, daar was Inge vast heel blij mee ! Ik hoop dat je een heerlijke me-dag had ! Dat hebben we van tijd tot tijd allemaal eens nodig he !
Fijn weekend
Groetjes
Margo

Unknown zei

Wij zijn een geregistreerd financieel huis en ons doel en doel is om geïnteresseerde personen en rechtspersonen te helpen bij het verkrijgen van hun gewenste leningen. We kunnen u financieel helpen. Neem vandaag nog contact met ons op en vertel ons hoeveel lening u nodig heeft als lening. U zult goed worden begeleid door een e-mail: tatacapitaltd@gmail.com