analytics

vrijdag 20 oktober 2017

een hele lange verjaardag...

Dag bloggers,

Wat leuk dat jullie de cava-met-kaart gisteren zo leuk vonden...
Wel, vandaag nog een hele leuke...

Theo was deze zomer jarig en zijn vrouw Anne is dol op grote kaarten.
Of ik voor Theo een grote verjaardagskaart kon maken... Euhh... ja, natuurlijk... Ze zei me nog dat hij zelf ook heel groot is, dus dat paste wel bij hem... Hoe groot? 1.90m... Ah... Komt in orde... De inspiratie was er meteen...

Eén wens: de 60 mocht niet te erg opvallen omdat de jarige die niet leuk vond... Dus haalde ik er een heleboel andere getallen bij omdat ze niet zo zou opvallen...

Dus hier voor Theo 1.90m kaart... Eigenlijk 2.10m kaart... Of een heuse groeimeter voor volwassenen...
Van Anne kreeg ik nog een leuke verjaardagsfoto toegestuurd...
Kijk en geniet...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Letters: WE R - punch board
Cijfers: Gummiapan
Gleufjespons: Stampin Up
Kaarsjes: Elisabeth Craft - met dank aan Eveline - transport uit Amerika omdat ze hier nergens meer te vinden waren!

Ik begin met de aangepaste omslag, want voor zo'n grote kaart vind je die dus niet... Dan maar zelf gemaakt!


Sluiting met velcro om deze stevige kaart in bedwang te houden...


Hier beginnen we er aan...





Leuk detail, de schuifmaat, waar 60 op staat, kan van boven tot helemaal beneden schuiven door het gleufje. Ik liet ze op 1.90m staan omdat dat Theo zijn lengte is...


Niet simpel om de kaart op 1 foto te krijgen...
Hier met de omslag bovenaan


Dan maar zo... Gekke zoon Yannick poseert met kaart...


en hier de enthousiaste, gelukkige jarige...


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en zie jullie maandag graag terug voor een vers stuk taart met kaart!

7 opmerkingen:

Sarah zei

Wat super leuk uitgevoerd!
Heel orgineel en reuze plezant!
Toffe foto' s!

Charlotte zei

Top!

Ellen zei

Jeetje zeg, dat is echt wel een hele lange kaart! Gaaf!

Rosina zei

Wat weer een super leuke kaart Nancy, jij weet ook altijd een super leuke oplossing voor zulke moeilijke opdrachtjes...Je bent er weer 100% in geslaagd...Schitterende LANGE kaart...

groetjes Rosina

Jantine zei

Wat een geweldig leuke lange kaart, Nancy. Hoe krijg je het verzonnen!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Jawadde! Supers!
Fijn weekend
Nancy

Lieve zei

1 woord : WOW !!!