analytics

vrijdag 28 april 2017

Een kader voor... Atlantis en Zwartje

Dag bloggers,

Ben terug thuis sinds gisteren. Ik had mijn pc mee naar de kliniek genomen maar de WIFI-code die ik kreeg, werkte niet, dus ook daar geen internet en heb gisteren niets kunnen posten... Vandaag ga ik dan ook proberen de hele KKT-ronde te doen. Ik zag dat ik niet de enige ben, die de hele toer nog niet maakte maar ik wil jullie alvast danken voor jullie super lieve reacties.
De ingreep van 3,5u is goed verlopen maar nu de verdoving uitgewerkt is, is het even lastig... Ondanks dat mijn voet hoog ligt, is hij enorm gezwollen en dat maakt het even niet gemakkelijk... Maar ik ga wat afleiding zoeken en dan zal het wel lukken...

Vandaag kan ik nog een keer een kader laten zien, twee zelfs. Mijn collega Sofie heeft twee van haar paarden moeten laten inslapen. Niet recent, maar ze heeft het er nog steeds moeilijk mee. Ze had van allebei een stuk van hun staart bijgehouden en vroeg of ik er iets mee kon maken. Uiteraard, voor zo'n opdrachten ben ik steeds te vinden...
En zo heeft zij meteen een mooie, blijvende herinnering...

Kaders: Ikea
Letters: Kaiser Kraft




6 opmerkingen:

Veerle zei

Ik wens je een spoedig herstel Nancy. De kaders zijn heel erg mooi. Ik kan me voorstellen dat ze het er nog steeds heel moeilijk mee heeft. Mooie herinnering is dit.
Groetjes, Veerle x

Jantine zei

Wat een mooi idee, zo'n stuk van de staart in zo'n kader. Een mooie herinnering!
En jij heel veel sterkte met de revalidatie!
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Hoi Nancy,
doe maar kalm aan. Rust is belangrijk na een operatie. Je lijstjes zijn een prachtig aandenken voor je collega.
Heel mooi!!
GerJanne

Angelique zei

Poeh, best een lange operatie. Hou maar goed rust want dat is goed voor het herstel. Heel veel beterschap. Twee geweldige kaders heb je voor je collega gemaakt, mooi hoe je de staarten tegengesteld verwerkt hebt.
lieve groetjes Angelique

Margo zei

Oh Nancy wat heb je dat mooi gedaan ! Echt een heel erg mooie herinnering voor haar !
Ik ben blij voor je dat de operatie goed is verlopen, ik las bij je post van maandag dat je een superleuk weekend hebt gehad, dus je gezin zorgt wel voor wat afleiding zo te lezen !

Sarah zei

Wat leuk verwerkt die staart!
Ik loop hier ook wat achter op je blog. Gaat het al wat?